Πόζαρε κάθε βράδυ, επτά ημέρες την εβδομάδα για 16 μήνες. Συνολικά κάθισε ακίνητη απέναντί του για 2.400 ώρες. Και το έργο – αποτέλεσμα – το γυμνό πορτρέτο της βγαίνει για πρώτη φορά σε δημοπρασία. Εκείνη είναι η Ρία Κίρμπι, μια εργαζόμενη στο Μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου στο Λονδίνο. Κι εκείνος που κρατούσε τον χρωστήρα δεν είναι άλλος από τον Λούσιαν Φρόιντ, τον ζωγράφο που άφησε ανεξίτηλο το αποτύπωμά του στον τρόπο που προσεγγίζουμε πλέον το πορτρέτο και το γυμνό σώμα. Το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας βγαίνει για πρώτη φορά σε δημοπρασία με τιμή εκτίμησης μεταξύ 13,3 και 20 εκατ. δολαρίων. Ζωγράφος και μοντέλο γνωρίστηκαν όταν εκείνη τον πλησίασε για να του εκφράσει την εκτίμησή της για το έργο του στο πλαίσιο μιας έκθεσής του στο μουσείο και εν συνεχεία πόζαρε για εκείνον. Ο πίνακας «Ria, Naked Portrait» (2006-07) είναι το μοναδικό πλήρως ολοκληρωμένο έργο από τις συνεδρίες της και μία αίθουσα ήταν αφιερωμένη σε αυτόν στην έκθεση του 2012 με πορτρέτα του Λούσιαν Φρόιντ που πραγματοποιήθηκε στην Εθνική Πινακοθήκη Πορτρέτων του Λονδίνου.
«Στην αρχή ήταν αρκετά εξαντλητικό, γιατί είχα μόνο περίπου 10 λεπτά διάλειμμα από το τέλος της δουλειάς μου μέχρι να αρχίσω να ποζάρω», είχε δηλώσει η Ρία Κίρμπι στην εφημερίδα «Telegraph». «Πέρασα από κάθε πιθανό συναίσθημα. Στην αρχή, ήμουν πολύ συνειδητοποιημένη προσπαθώντας να είμαι καλό μοντέλο. Χρειάστηκε λίγη εξάσκηση για να νιώσω χαλαρή, αλλά ταυτόχρονα να παραμένω εντελώς ακίνητη. Τους πρώτους μήνες, το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να σταματήσω να γελάω. Υπήρχαν τόσες πολλές ιστορίες, τραγούδια και ανέκδοτα». Το έργο αν και συνοδεύεται από την ιδιαίτερη σχέση που αναπτύχθηκε μεταξύ ζωγράφου και μοντέλου φαίνεται πως θα πωληθεί σε τιμή που απέχει από το ρεκόρ του καλλιτέχνη, τα 86,3 εκατ. δολάρια, το οποίο επετεύχθη το 2022.