Η Πολιτική μετακομίζει στο TikTok. Πρόσφατα ενέδωσε και η Ζωή Κωνσταντοπούλου που πάντως το χειρίζεται έξυπνα και το συνδυάζει με τις θέσεις της. Η Πολιτική όμως πάει και στην pop κουλτούρα. Και αν γινόταν, οι πολιτικοί μας θα μίλαγαν μόνο με βιντεάκια. Και γενικώς έχουμε οριστικά μετακινηθεί σε μια πολιτική του θεάματος – εκ της παράφρασης του γνωστού έργου του Γκι Ντεμπόρ «Η κοινωνία του θεάματος». Τόσο που μέχρι reunion των «Απαράδεκτων» είδαμε για να στηριχθεί η υποψηφιότητα της Αννας Διαμαντοπούλου.
Η υποψηφιότητα του Νίκου Φαραντούρη για την αρχηγία του ΣΥΡΙΖΑ επικαλύπτει τη δεξαμενή του Σωκράτη Φάμελλου. Και ευνοεί τον Στέφανο Κασσελάκη. Ο οποίος Κασσελάκης θα έχει πρόβλημα στον πρώτο γύρο τη (χαμένη) δεξαμενή του Παύλου Πολάκη. Μύλος.
Κύριε Σεφερλή, ωραία η ανακαίνιση του θεάτρου Περοκέ στο Μεταξουργείο. Η ταμπέλα του θεάτρου πού πήγε όμως;
Ωραία η διημερίδα του Ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ με θέμα τη στέγη και την πόλη και τίτλο «Σε ποιον ανήκουν οι πόλεις μας;» που συντονίζει και οργανώνει η ανθρωπολόγος Ολγα Νάσση. Σήμερα ανάμεσα στα άλλα έχει και θεματικές όπως «Στεγαστική κρίση: ιδιοκτησία και φύση του προβλήματος», «Τα αιτήματα, οι διεκδικήσεις των κινημάτων για το δικαίωμα στη στέγαση και οι ιστορίες των κατοίκων» και αύριο «Αναζητώντας λύσεις. Εναλλακτικές λύσεις για την κρίση στέγασης: καλές πρακτικές, παραδείγματα, εμπόδια». Εχω την αίσθηση πως το ερώτημα του τίτλου δεν είναι ούτε φαντασιακό ούτε ψευδές. Με τις τιμές των ενοικίων και με τη σταδιακή απώλεια των τοπικών χαρακτηριστικών των πόλεων που βιώνουμε.
Αθόρυβα και αδόκητα έφυγε ο ενεργός αγωνιστής, χαλανδραίος συγγραφέας Σέργιος Γκάκας. Αναζητήστε το αστυνομικό του μυθιστόρημα «Κάσκο».