![](https://www.tanea.gr/wp-content/uploads/2025/02/873193-300x250.jpg)
Υπάρχουν φωνές που τραγουδούν και φωνές που αφηγούνται ιστορίες. Η Κλαυδία ανήκει στις δεύτερες. Με μια ερμηνεία που δεν ακούστηκε απλώς, αλλά εντυπώθηκε σε όσους την περασμένη Πέμπτη παρακολούθησαν τον εθνικό τελικό για τη Γιουροβίζιον, κατάφερε να μετατρέψει την προσωπική της πρόταση για την ελληνική εκπροσώπηση στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού σε μία χαρακτηριστική στιγμή στην πορεία του μουσικού θεσμού στη χώρα μας. Με τα μεγάλα μαύρα γυαλιά της, τη δωρική της παρουσία στη σκηνή του Christmas Theater και την αισθαντική της φωνή τραγουδώντας την «Αστερομάτα», πήρε ψήφο εμπιστοσύνης για να εκπροσωπήσει την Ελλάδα τον ερχόμενο Μάιο στη Βασιλεία της Ελβετίας.
Κόντρα στα πρότυπα που έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια στη Γιουροβίζιον, με κραυγαλέες εμφανίσεις και κομμάτια που αρκούνται σε μια επιδερμική διάδραση με το ευρωπαϊκό κοινό, η Κλαυδία επέλεξε να ακολουθήσει ένα διαφορετικό μονοπάτι. Βούτηξε στη βαθιά εσωτερικότητά της και τη φλόγα που κρύβει εκεί τη μετέτρεψε σε στίχους και μελωδίες, ζωγραφίζοντας μια ιστορία που θα βρει έναν μεγάλο καμβά στη σκηνή της ελβετικής αρένας St. Jakobshalle. Εμπνευσή της για την «Αστερομάτα», μια σύνθεση δική της μαζί με τους Arcade σε στίχους του συγκροτήματος, είναι η σύνδεσή της με όσα τραγούδησε. Το τραγούδι μιλάει για την προσφυγιά, μια συνθήκη που η οικογένειά της γνωρίζει πολύ καλά. Ποντιακής καταγωγής εκτοπίστηκαν στη Σοβιετική Ενωση όπου γεννήθηκαν και μεγάλωσαν οι γονείς της μέχρι το 1991 που αποφάσισαν να έρθουν στην Ελλάδα για να ξεκινήσουν μια νέα ζωή. Αν και η 23χρονη σήμερα κοπέλα δεν έχει ζήσει το τραύμα του ξεριζωμού, οι αφηγήσεις της γιαγιάς της ήταν αρκετές για να της εμφυσήσουν την ανάγκη να το τραγουδήσει.
Η ποντιακή ρίζα της Κλαυδίας Παπαδοπούλου, όπως είναι ολόκληρο το όνομά της, την κρατάει βαθιά γειωμένη με τη γειτονιά της στον Ασπρόπυργο όπου γεννήθηκε και ανατράφηκε και ζει μέχρι σήμερα. Εκεί, ζητούσε να γυρίσει λίγες στιγμές μετά τη νίκη της στον ελληνικό τελικό για να γιορτάσει την επιτυχία της, με τους ανθρώπους που τη γνωρίζουν από παιδί σ’ ένα αυθεντικό γλέντι αγάπης. Από εκεί, θα ετοιμαστεί για να κάνει και το ευρωπαϊκό κοινό να ακούσει και να ψηφίσει την «Αστερομάτα», αφήνοντας πίσω τις απειλές της τουρκικής τηλεόρασης που δηλώνει διατεθειμένη να μεταφέρει τη δυσφορία της για το τραγούδι στο υψηλότερο επίπεδο αν διαπιστωθεί ότι αναφέρεται «στον ισχυρισμό περί Γενοκτονίας των Ποντίων».
Αν και το ευρύ κοινό γνώρισε τις τελευταίες εβδομάδες την Κλαυδία μέσα από τη συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό της Γιουροβίζιον, η ίδια υπάρχει στη δημόσια σφαίρα εδώ κι αρκετά χρόνια, μέσα από την προσπάθειά της να ζήσει το όνειρο της μουσικής. Ούσα ακόμα μαθήτρια, το 2017 πήρε μέρος στο σόου του Σκάι «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και με τα χαρακτηριστικά μεγάλα γυαλιά της και την άγουρη ακόμα φωνή της είπε στις οντισιόν το «Billie Jean», κερδίζοντας το εισιτήριο για τον επόμενο γύρο. Το πιο αποφασιστικό βήμα το έκανε ένα χρόνο αργότερα, όταν συμμετείχε σ’ ένα ακόμα μουσικό σόου του σταθμού, το «The Voice of Greece» όπου με την ομάδα της Ελενας Παπαρίζου έφτασε μέχρι τον τελικό. Η επιλογή της να έχει coach στο παιχνίδι τη συγκεκριμένη τραγουδίστρια δεν ήταν τυχαία αφού μεγαλώνοντας σ’ ένα μουσικό περιβάλλον είχε ως οδηγό της την επιτυχία της στη Γιουροβίζιον με το «My number one», επιθυμώντας να ζήσει κι εκείνη κάτι αντίστοιχο. Θα έχει την ευκαιρία να το δοκιμάσει τον Μάιο κι αν θα την αντέξει η σκηνή θα φανεί όχι μόνο στο χειροκρότημα αλλά στα 12άρια του κοινού και των επιτροπών.
Μετά το «The Voice of Greece» η σχέση της με τη μουσική έγινε πλέον επαγγελματική. Ξεκινώντας μαθήματα φωνητικής, για πρώτη φορά και διοχετεύοντας τη δημιουργική της ενέργεια στη σύνθεση, το 2020 κυκλοφόρησε το παρθενικό της τραγούδι «Lonely heart». Το κομμάτι κατάφερε να φτάσει στο Νο1 στη λίστα Shazam Discovery ενώ ακολούθησε το δύο φορές πλατινένιο σινγκλ της «Χαράματα» και ο πρώτος της ολοκληρωμένος δίσκος «Klavdia». Από το δυναμικό της δισκογραφικής Panik Records – Arcade Music πλέον, αρχίζει να συνεργάζεται με γνωστούς djs όπως οι Playmen και ο Valeron σε διασκευές παλιότερων χορευτικών επιτυχιών, εμφανίζεται στα Mad Video Music Awards μαζί με τον Κωνσταντίνο Αργυρό και τον Ματθαίο Τσαχουρίδη και τραγουδάει στο πλευρό του Good Job Nicky. Κυρίως, όμως, ενώνει τις δυνάμεις της με τον Διονύση Σαββόπουλο, ο οποίος την προσέγγισε για να δουλέψουν μαζί στο αφιέρωμα στο Woodstock που ετοίμαζε για τον κήπο του Μεγάρου Μουσικής. Η συνεργασία τους πήγε τόσο καλά που επεκτάθηκε και όλο τον χειμώνα στο Αλσος, κάτι που η ίδια χαρακτηρίζει ως την πιο δυνατή μουσική της στιγμή.
Η αναρρίχησή της προς την κορυφή του stardom γίνεται πιο γοργή το επόμενο διάστημα και χάρη στα social media όπου τα βίντεο με τα τραγούδια της γίνονται viral, αποσπώντας χιλιάδες likes μεταξύ άλλων και της Κριστίνα Αγκιλέρα. Με τα γυαλιά της στη θέση τους (τη συγκρίνουν συχνά άλλωστε με τη Νάνα Μούσχουρη) και τον στόχο της κλειδωμένο στη Γιουροβίζιον, κατέθεσε την υποψηφιότητά της στην ΕΡΤ το 2023 με το τραγούδι «Holy water», χωρίς, ωστόσο, να καταφέρει να διακριθεί. Τότε, στις συνεντεύξεις της είχε δηλώσει έτοιμη να παλέψει όσες φορές χρειαστεί μέχρι να εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον διαγωνισμό και το έκανε πράξη. Οι εντατικές της προετοιμασίες πλέον θα προστεθούν στο γεμάτο πρόγραμμά της με τις εμφανίσεις της στον «Βοτανικό» για δεύτερη χρονιά δίπλα στον Γιώργο Σαμπάνη και την προώθηση του πρόσφατου σινγκλ της «Νύχτα μου μεγάλη» με τη συμμετοχή των Arcade και του (συντρόφου της) ράπερ Oge.