Ο Άρης… έκανε σεφτέ, δικός του ο Μπασίρου για τα επόμενα τρία χρόνια

Από την άμυνα, όπου φαινόταν πως θα προέκυπτε η πρώτη θερινή προσθήκη, ο Αρης τελικά ενισχύεται στον άξονα, καθώς έφτασε σε συμφωνία για την απόκτηση του Τομ Ντέλε-Μπασίρου.

Οι κιτρινόμαυροι τα βρήκαν τόσο με τη Γουότφορντ όσο και με τον Νιγηριανό μέσο, ο οποίος αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.

Ο 26χρονος χαφ, που αγωνίζεται κυρίως ως αμυντικός μέσος, αναδείχθηκε από τα τμήματα υποδομής της Μάντσεστερ Σίτι, πριν μετακομίσει το 2019 στη Γουότφορντ. Στην επαγγελματική του πορεία έχει καταγράψει 154 συμμετοχές και 12 γκολ σε επίπεδο συλλόγων, με την παρουσία του στις αγγλικές κατηγορίες να ξεχωρίζει ιδιαίτερα.

Με τη φανέλα της Γουότφορντ μέτρησε 81 εμφανίσεις και οκτώ γκολ σε όλες τις διοργανώσεις, ενώ τη σεζόν 2023-24 αποτέλεσε βασικό γρανάζι της ομάδας στην Championship, καταγράφοντας 38 συμμετοχές και τρία τέρματα. Νωρίτερα, ως δανεικός στη Ρέντινγκ τη σεζόν 2021-22, πραγματοποίησε την πιο παραγωγική χρονιά της καριέρας του, με 39 αγώνες και τέσσερα γκολ.

Την περασμένη αγωνιστική περίοδο (2025-26) αγωνίστηκε ως δανεικός στην Γκεντσλερμπιρλιγκί της Τουρκίας, μετρώντας 25 συμμετοχές στη Süper Lig και μία ασίστ.