Ομπράντοβιτς: «Αν δεν είσαι καλά ψυχολογικά, μην μπεις στην προπόνηση»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς, ενόψει του συνεδρίου προπονητών της EuroLeague, το οποίο λειτουργεί και ως σεμινάριο, ανέλυσε τη φιλοσοφία του σχετικά με τη διαχείριση παικτών που δεν βρίσκονται στην κατάλληλη ψυχολογική κατάσταση πριν από μια προπόνηση.

Ο Σέρβος τεχνικός τόνισε πως, αν ένας παίκτης του δεν αισθάνεται καλά ψυχολογικά, θα πρέπει είτε να προσπαθήσει να αλλάξει τη διάθεσή του μέσα από την προπόνηση και το μπάσκετ είτε, αν αυτό δεν είναι εφικτό, να μείνει εκτός, ώστε να μην επηρεάσει αρνητικά το υπόλοιπο σύνολο.

Η δήλωση του Ομπράντοβιτς

«Κανένας δεν είναι πιο σημαντικός από την ομάδα. Η χημεία στην ομάδα. Πολλές φορές συμβαίνει μέσα στη σεζόν να έρχεται ένας παίκτης και να νιώθει άσχημα για την οποιοδήποτε λόγο. Και αρχίζει να παίζει κακά. Τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω, “βγες έξω, πέρνα καλά”.

Λέω στους παίκτες πως αν δε νιώθεις καλά πριν την προπόνηση, μην κάνεις προπόνηση, δεν πειράζει. Γιατί αν δεν είσαι καλά και πιάσεις έναν συμπαίκτη σου και του το πεις και αυτός με τη σειρά του πιάσει έναν άλλο και τον πάρει από κάτω, αυτό δεν είναι καλό. Δεν υπάρχει κουβέντα για αυτό, πάντα μπροστά η ομάδα. Οι παίκτες πολλές φορές δεν καταλαβαίνουν πως εκτός από δικαιώματα, έχουν και υποχρεώσεις».