
Τουλάχιστον δύο μαχαιριές κατάφερε μια 29χρονη στον 24χρονο σύντροφό της, σήμερα (23/6) το πρωί στη Θεσσαλονίκη.
Το ζευγάρι ήταν σε διαμέρισμα στην Άνω Πόλη όταν φέρεται να ξέσπασε καβγάς για ασήμαντη αφορμή και η 29χρονη πήρε ένα μαχαίρι και άρχισε να μαχαιρώνει τον νεαρό άντρα.
Το θύμα διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση και αναμένεται να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Η 29χρονη με καταγωγή από τη Ρουμανία εντοπίστηκε από τις αρχές μέσα στο σπίτι και συνελήφθη.
Αύριο αναμένεται να οδηγηθεί ενώπιον του εισαγγελέα.