
Ο Βραζιλιάνος μπακ του Ολυμπιακού ανέβασε story στο Instagram, όπου τον βλέπουμε να τραγουδά το «Αθήνα μου» του Κωνσταντίνου Αργυρού, συνεχίζοντας τις προσπάθειές του να μάθει ελληνικά μέσα από τη μουσική.
Μετά την αξέχαστη… σχέση του με την «Πανσέληνο» της Δέσποινας Βανδή, ο Ροντινέι φαίνεται πως βρήκε το επόμενο αγαπημένο του ελληνικό τραγούδι.
Το μόνο ερώτημα πλέον είναι ποιο θα είναι το επόμενο κομμάτι που θα μπει στη… playlist του!
View this post on Instagram