Τέλος ο Σακίλ ΜακΚίσικ από τον Ολυμπιακό

Ο Σακίλ ΜακΚίσικ αποτελεί πλέον και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, με την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ να ανακοινώνει τη λήξη της συνεργασίας των δύο πλευρών ύστερα από επτά χρόνια κοινής πορείας.

Η αποχώρηση του Αμερικανού φόργουορντ είχε ουσιαστικά προαναγγελθεί από τον ίδιο, καθώς μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποχαιρέτησε τους ανθρώπους του συλλόγου και τον κόσμο της ομάδας.

Ο ΜακΚίσικ φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού από τον Φεβρουάριο του 2020 και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αγαπητά πρόσωπα των φιλάθλων, συμβάλλοντας καθοριστικά σε μια από τις πιο επιτυχημένες περιόδους στην ιστορία της ομάδας.

Στο διάστημα της παρουσίας του στον Πειραιά κατέκτησε τέσσερα πρωταθλήματα Ελλάδας, τρία Κύπελλα, τέσσερα Σούπερ Καπ και φυσικά την πολυπόθητη EuroLeague, ολοκληρώνοντας τη θητεία του με τον σημαντικότερο δυνατό τρόπο.

Παράλληλα, υπήρξε ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές της ευρωπαϊκής πορείας των «ερυθρολεύκων», συμμετέχοντας και στα πέντε διαδοχικά Final Four που έδωσε ο Ολυμπιακός από το 2022 έως και το 2026.

Η ανακοίνωση του Ολυμπιακού

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Σακίλ ΜακΚίσικ.

Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε «ευχαριστώ» στον Σακ, έναν παίκτη που από το 2020 μέχρι σήμερα, φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα, αποτελώντας σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα εντός και εκτός συνόρων.

Μαζί ζήσαμε μεγάλες στιγμές… Πανηγυρίσαμε τίτλους (μία Ευρωλίγκα, τέσσερα Πρωταθλήματα Ελλάδος 2022, 2023, 2025, 2026, τρία Κύπελλα Ελλάδος 2022, 2023, 2024 και τέσσερα Super Cup 2022, 2023, 2024, 2025)  και δημιουργήσαμε αναμνήσεις που θα μας συνοδεύουν για πάντα.

Σακίλ, σε ευχαριστούμε για όλα όσα προσέφερες στον Ολυμπιακό και σου ευχόμαστε υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας σου.

Θα είσαι πάντα μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας.