
Μετά από τέσσερα χρόνια παρουσίας στην Τούμπα, ο Ζοάν Σάστρε αποχαιρετά τον ΠΑΟΚ, ολοκληρώνοντας έναν κύκλο γεμάτο εμπειρίες και επιτυχίες. Ο Ισπανός δεξιός μπακ, που φόρεσε τα ασπρόμαυρα και κατέκτησε ένα πρωτάθλημα με την ομάδα της Θεσσαλονίκης, είπε το δικό του «αντίο» μέσω μιας ιδιαίτερης ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ευχαριστώντας τον σύλλογο και τους ανθρώπους του.
Παρότι η συνεργασία των δύο πλευρών έφτασε στο τέλος της, το δέσιμο που δημιουργήθηκε όλα αυτά τα χρόνια παραμένει ισχυρό. Ο 30χρονος αμυντικός αφήνει πίσω του ένα σημαντικό αποτύπωμα, με απολογισμό 119 συμμετοχές, 7 γκολ και 10 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις, και πλέον αναζητά τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.
Το μόνο που μπορώ να πω είναι ευχαριστώ. Μετά από τεσσεράμισι χρόνια, ήρθε η ώρα να κλείσω ένα πολύ ξεχωριστό κεφάλαιο στη ζωή μου.
Θέλω να ευχαριστήσω τον ΠΑΟΚ που μου έδωσε την ευκαιρία να εξελιχθώ τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές και όλους στην ομάδα.
Αλλά πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ τους οπαδούς για την άνευ όρων υποστήριξη και αγάπη σας σε όλο αυτό το ταξίδι.
Πάντα προσπαθούσα, τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό και να φανώ αντάξιος της αγάπης που μου δείξατε. Ελπίζω έτσι να με θυμάστε.
Φεύγω με την καρδιά μου γεμάτη αναμνήσεις και περήφανος που φόρεσα αυτά τα χρώματα. Ο ΠΑΟΚ θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου”, έγραψε στα αγγλικά ο Σάστρε, για να κλείσει την ανάρτησή του με ένα “ευχαριστώ πολύ” (στα ελληνικά) και μία ασπρόμαυρη καρδιά, συνοδεύοντας την ανάρτησή του με ένα video με highlights από την τετραετή παρουσία του στον ΠΑΟΚ.