Ο Γιώργος Κοτρωνιάς μιλά στην «Espresso» για τη Φθιώτιδα, την ακρίβεια, τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τα Τέμπη και τις εσωκομματικές συζητήσεις στη Ν.Δ. Ο βουλευτής Φθιώτιδας χαρακτηρίζει «μη ηθική» τη δημιουργία κόμματος από τον Αντώνη Σαμαρά και αποκαλύπτει την καλλιτεχνική πλευρά του.