Η ήττα του Ιράν από την Αίγυπτο συνοδεύτηκε από έντονο κλίμα απογοήτευσης στις τάξεις της αποστολής της ασιατικής ομάδας, παρότι οι πιθανότητες πρόκρισης στην φάση των «32» παραμένουν ακόμη ζωντανές.
Οι ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο εξέφρασαν εκ νέου παράπονα για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά, το οποίο σημαδεύτηκε από περιορισμούς στις μετακινήσεις και πολιτικές εντάσεις που επηρέασαν την προετοιμασία της.
«ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ»
Κύριος εκφραστής της κριτικής ήταν ο αρχηγός της Εθνικής, Μεχντί Ταρέμι. Ο σέντερ φορ του Ολυμπιακού χαρακτήρισε την κατάσταση που βίωσε η Εθνική ως «καταστροφή» και κατηγόρησε τη FIFA ότι δεν παρείχε την απαραίτητη στήριξη απέναντι στους περιορισμούς που επιβλήθηκαν στο Ιράν.
Εξαιτίας των περιορισμών εισόδου στις Ηνωμένες Πολιτείες, η αποστολή εγκαταστάθηκε στην Τιχουάνα του Μεξικού και αναγκαζόταν να περνά βιαστικά τα σύνορα για να δώσει τους αγώνες της, επιστρέφοντας αμέσως μετά την ολοκλήρωσή τους.
«ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΟΥΜΕ»
«Είναι ένα καταστροφικό Παγκόσμιο Κύπελλο. Μια καταστροφή. Η FIFA οφείλει να λύσει όλα τα προβλήματα εδώ, όμως δυστυχώς δεν έχει κάνει απολύτως τίποτα. Ο πρόεδρος Ινφαντίνο ήρθε στα αποδυτήριά μας μετά το πρώτο παιχνίδι και είπε ότι ήταν μόνο η αρχή, όμως η φάση των ομίλων ολοκληρώνεται αύριο και ακόμη δεν έχουμε εδώ το προσωπικό της υλικοτεχνικής υποστήριξης. Δεν τους έχουμε δει καθόλου», ανέφερε ο αρχηγός του Ιράν.
Ωστόσο, το ξέσπασμα των Ιρανών δεν περιορίστηκε μόνο στις δηλώσεις. Πριν αποχωρήσουν για τελευταία φορά από το γήπεδο, οι ποδοσφαιριστές επανέλαβαν μια συμβολική κίνηση που είχε ήδη τραβήξει την προσοχή κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, αφήνοντας μια χειρόγραφη επιστολή στα αποδυτήρια.
Στο κείμενο αναφέρεται ότι η πραγματική αξία μιας ομάδας δεν μετριέται αποκλειστικά από τα αποτελέσματα μέσα στον αγωνιστικό χώρο, αλλά και από τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει τις αντιξοότητες.
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΙΡΑΝΩΝ
Το γράμμα που άφησαν στα αποδυτήρια έγραφε: «Ερχόμαστε από το Ιράν. Ερχόμαστε από μια γη που εδώ και χιλιάδες χρόνια τοποθετεί την τιμή πάνω από τη νίκη. Για εμάς, το ποδόσφαιρο δεν είναι απλώς ένας ανταγωνισμός για το αποτέλεσμα. Είναι μια δοκιμασία χαρακτήρα.
Ίσως μπορεί κανείς να κερδίσει βαθμούς με πολλούς τρόπους, όμως ο σεβασμός δεν κατακτάται έτσι. Ίσως μια ομάδα να προχωρήσει παρακάτω, αλλά μόνο μέσω της δικαιοσύνης και της τιμής μπορεί κάποιος να σταθεί με το κεφάλι ψηλά απέναντι στην Ιστορία.
Το fair play δεν είναι απλώς μία γραμμή στους κανονισμούς του ποδοσφαίρου· είναι η ψυχή του παιχνιδιού.
Ευχαριστούμε το Σιάτλ για τη φιλοξενία του. Και ευχαριστούμε όλους τους Ιρανούς που πρόσφεραν την καρδιά τους, τη φωνή τους και ολόκληρη την ύπαρξή τους για το Ιράν.
Ιράν, πάντα με το κεφάλι ψηλά».
The post Οργή του Ιρανού Ταρέμι και διεθνών κατά της FIFA και… νέο γράμμα appeared first on ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ.