
Ο Ολυμπιακός και ο Σακίλ ΜακΚίσικ αναμένεται να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους τη νέα αγωνιστική περίοδο, μετά από έξι χρόνια παρουσίας του Αμερικανού στον Πειραιά.
Με αφορμή αυτή την εξέλιξη, η σύζυγός του, Μπέριλ, προχώρησε σε μια συγκινητική ανάρτηση στα social media, αποχαιρετώντας τόσο την «ερυθρόλευκη» οικογένεια όσο και την Ελλάδα.
Αναλυτικά η ανάρτησή της
«Έξι χρόνια. Επτά αξέχαστες σεζόν.
Αυτό που άρχισε ως ένα ταξίδι μπάσκετ έγινε πολύ περισσότερο. Η Ελλάδα έγινε το σπίτι μας. Χτίσαμε μια ζωή εδώ, καλωσορίσαμε δύο όμορφα παιδιά εδώ και με κάποιο τρόπο το αγοράκι μας μεγάλωσε μιλώντας ελληνικά.
Ευχαριστούμε κάθε οπαδό που μας στήριξε, γιόρτασε μαζί μας και μας έκανε να νιώσουμε ότι ανήκουμε κάπου. Οι αναμνήσεις, οι φιλίες, τα πρωταθλήματα και η αγάπη που βιώσαμε εδώ θα μείνουν για πάντα στην οικογένειά μας.
Αυτό το κεφάλαιο μπορεί να τελειώνει, αλλά ένα κομμάτι της καρδιάς μας θα παραμείνει πάντα στον Πειραιά.
Σας ευχαριστούμε για όλα. Ολυμπιακός για πάντα».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beril Mckissic (@berilmckissic)