Μουντιάλ 2026: Παραιτήθηκε ο προπονητής της Νότιας Κορέας μετά τον αποκλεισμό της ομάδας

Ο προπονητής της Νότιας Κορέας, Χονγκ Μιουνγκ-μπο, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από τον πάγκο της ομάδας λίγες ώρες μετά την επίσημη ολοκλήρωση της πορείας της στη διοργάνωση.

Η Νότια Κορέα τερμάτισε στην 3η θέση του ομίλου της, ωστόσο δεν κατάφερε να εξασφαλίσει πρόκριση ως μία από τις καλύτερες τρίτες ομάδες, μένοντας εκτός συνέχειας του Παγκοσμίου Κυπέλλου.

Σε δήλωσή του, ο Χονγκ ανέφερε ότι αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη για την αποτυχημένη πορεία, ζητώντας παράλληλα συγγνώμη από τους φιλάθλους του κορεατικού ποδοσφαίρου.

Όπως σημείωσε, η απόφαση να αποχωρήσει ήταν προσωπική και οικειοθελής, υπογραμμίζοντας πως σε όλη τη διάρκεια της θητείας του έθετε ως προτεραιότητα το συμφέρον της εθνικής ομάδας.

Ο 57χρονος τεχνικός είχε αναλάβει την εθνική ομάδα το 2024 και αποτελεί μία από τις πιο εμβληματικές μορφές του κορεατικού ποδοσφαίρου, έχοντας διατελέσει αρχηγός στο ιστορικό Μουντιάλ του 2002.