Άρης: Τακτοποιήθηκαν τα ban, κανονικά οι μεταγραφές

Το θέμα των ban της FIFA ήταν κάτι που ο Άρης… κουβαλούσε τους τελευταίους τρεις μήνες.

Μια κατάσταση η οποία προέκυψε μέσα από αντιδικίες με εκπροσώπους και νομικούς ποδοσφαιριστών, αποτελώντας περισσότερο μια εκκρεμότητα αφού δεν επρόκειτο για κάποιο μεγάλο ποσό.

Μια εκκρεμότητα π που τακτοποιήθηκε σήμερα από την ΠΑΕ, καταβάλλοντας τα απαραίτητα χρήματα, με αποτέλεσμα η ομάδα να αποκτάει ξανά δικαίωμα μεταγραφών εν όψει της έναρξης της μεταγραφικής περιόδου.

Η επίσημη άρση των ban από την ιστοσελίδα της FIFA θα γίνει μέχρι τη Δευτέρα (29/06).