
Ιστορική ημέρα για τον Παναθηναϊκό ήταν η σημερινή (22/6), καθώς ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στην Αθήνα για να ξεκινήσει μια δεύτερη θητεία στον πάγκο των «πρασίνων».
Ο κόσμος της ομάδας ετοιμάζεται να αποθεώσει τον Σέρβο προπονητή στο T-Center Athens, ενώ τα ελληνικά ΜΜΕ έδωσαν δυναμικό «παρών» στην παρουσίαση, γεμίζοντας ασφυκτικά την αίθουσα Τύπου.
Η εικόνα αυτή δεν πέρασε απαρατήρητη ούτε από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, ο οποίος, μόλις κάθισε στο πάνελ, σχολίασε προς τον «Ζοτς» την εντυπωσιακή προσέλευση.
Συγκεκριμένα είπε: «Δεν έχω ξαναδεί την αίθουσα τόσο γεμάτη»!