Οι δηλώσεις του Νίκολα Γιόκιτς στην media day της εθνικής Σερβίας για τα προκριματικά του παγκοσμίου κυπέλλου του 2027.
Σχετικά με τη συμμετοχή του στην Εθνική ομάδα: «Ίσως μέρος αυτού να προέρχεται από ένα αίσθημα ενοχής για το απογοητευτικό αποτέλεσμα που πετύχαμε στο τελευταίο τουρνουά. Για να μπορώ να πάω σπίτι χωρίς να ντρέπομαι. Θέλουμε να επιστρέψουμε εκεί που ανήκουμε».
Σχετικά με το γεγονός ότι θα είναι αρχηγός της ομάδας: «Μου έχει δοθεί αυτή η τιμή και το προνόμιο. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος αν το αξίζω, δεδομένου ότι τόσα πολλά σπουδαία ονόματα έχουν ‘φορέσει το περιβραχιόνιο του αρχηγού’ πριν από εμένα. Υπάρχουν παιδιά εδώ που είναι μεγαλύτερα από εμένα, αλλά ο προπονητής μου το εμπιστεύτηκε. Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να αναλάβω αυτή την ευθύνη στο γήπεδο».
Σχετικά με το συναίσθημα της συμμετοχής στην Εθνική: «Είναι πάντα το ίδιο συναίσθημα. Έχω παίξει με μερικούς από αυτούς τους τύπους στο παρελθόν, ενώ άλλους τους γνωρίζω για πρώτη φορά. Είναι πάντα προνόμιο και χαρά να βρίσκομαι εδώ. Περνάμε χρόνο μαζί, απολαμβάνουμε την εμπειρία…»
Σχετικά με τη σεζόν που έκανε με το Ντένβερ: «Αποκλειστήκαμε στον πρώτο γύρο. Κάποιοι λένε ότι θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει περισσότερα, αλλά αν κάποιος σε νικήσει στα πλέι οφ, τότε αυτή η ομάδα ήταν καλύτερη. Αν μπορούσαμε να κερδίσουμε, θα το είχαμε κάνει».
Σχετικά με το πόσο τον αγαπούν οι Σέρβοι οπαδοί την εθνική ομάδα: «Ελπίζουμε να παίξουμε τον εντός έδρας αγώνα μας μπροστά σε ένα γεμάτο γήπεδο. Έχουμε όλο το κίνητρο που χρειαζόμαστε επειδή ξέρουμε για τι παίζουμε. Είναι πάντα ξεχωριστό να παίζεις μπροστά στους φιλάθλους μας, στον κόσμο μας και κάτω από τη σημαία μας. Θα θέλαμε πολύ να δούμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στις κερκίδες».
Σχετικά με τα συναισθήματα που του προσφέρει η Εθνική: «Τα συναισθήματα είναι σίγουρα πολύ πιο δυνατά και διαφορετικά. Εδώ, εκπροσωπείς τους παίκτες και τους προπονητές με τους οποίους συνεργάζεσαι. Εκπροσωπείς την πόλη σου, τη χώρα σου και την οικογένειά σου. Τα συναισθήματα είναι απίστευτα δυνατά».
Σχετικά με την επίσκεψη του σε θέατρο: «Πηγαίνω και στο θέατρο στην Αμερική μερικές φορές. Προσπαθώ να ζω σαν οποιοσδήποτε φυσιολογικός άνθρωπος. Το απολαμβάνω…».
Σχετικά με τον Αλιμπίγιεβιτς, τον προπονητή του στην Εθνική: «Γνωρίζω τον προπονητή εδώ και πολύ καιρό. Έχουμε κοινούς φίλους. Παίξαμε ακόμη και εναντίον ο ένας του άλλου όταν προπονούσε τη Βοϊβοντίνα. Έχασε από εμένα τότε. Ίσως αυτός είναι ο τρόπος του να με εκδικηθεί τώρα. Όσο για τη σχέση μας, έτσι ήταν πάντα με τους προπονητές των εθνικών ομάδων. Έχω πολύ καλή σχέση με τον Σβέτισλαβ Πέσιτς. Πάντα μοιραζόμουν απόψεις και με τον Ντούλε. Υπάρχει πάντα επαφή και η επικοινωνία ήταν πάντα καλή».
BCI News 24 Uses Cookies
We use cookies on our website to give you the most relevant experience by remembering your preferences and repeat visits. By clicking “Accept”, you consent to the use of ALL the cookies.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.