
Ο Γιάννης Λαμπίρης για το tanea.gr ρώτησε τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς αν αποτελεί έξτρα κίνητρο για τον ίδιο το γεγονός ότι επιστρέφει στο ανακαινισμένο T-Center, έχοντας ζήσει τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ομάδας στο παλιό γήπεδο.
Ο Σέρβος προπονητής αποκάλυψε πως η «φλόγα» που έχει μέσα του να συνεχίσει να βρίσκεται στους πάγκους παραμένει αναλλοίωτη, τονίζοντας ότι το κίνητρο είναι η λέξη-κλειδί για τα πάντα στη ζωή.
Παράλληλα, χαρακτήρισε το νέο T-Center κάτι ξεχωριστό, υπογραμμίζοντας ότι δεν έχασε ποτέ τη σύνδεσή του με την οικογένεια του Παναθηναϊκού και δεσμεύτηκε να κάνει τα πάντα για να ανταποδώσει την αγάπη και τον σεβασμό που εισπράττει από τον κόσμο.
«Το παρελθόν είναι όμορφο και σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε στο παρόν και στο μέλλον», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Δείτε στο βίντεο την απάντηση του Σέρβου τεχνικού για το κίνητρο και τη φλόγα που τον κρατούν ακόμη στην προπονητική.