
Ένας 17χρονος νοσηλεύεται διασωληνωμένος στο «Σισμανόγλειο» Γενικό Νοσοκομείο Κομοτηνής, μετά την ανάσυρσή του χωρίς τις αισθήσεις του από τη θάλασσα της ακτής Αρωγής, στον Δήμο Κομοτηνής.
Εντός της ημέρας αναμένεται η διακομιδή του στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο ναυαγοσώστης της πλαζ κατάφερε να επαναφέρει τον σφυγμό του νεαρού, ο οποίος στη συνέχεια παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο.
Η κατάσταση του 17χρονου, αν και έχει σταθεροποιηθεί, παραμένει κρίσιμη, ενώ οι γιατροί παρακολουθούν στενά την πορεία της υγείας του.