Κως: Νεκρή εντοπίστηκε 19χρονη Ολλανδή στο διαμέρισμά της από τη συγκάτοικό της

Μία 18χρονη Ολλανδή εντοπίστηκε νεκρή το πρωί της Κυριακής (21/6) στο διαμέρισμα όπου διέμενε, στην πόλη της Κω, προκαλώντας σοκ στην τοπική κοινωνία.

Τη νεαρή γυναίκα βρήκε χωρίς τις αισθήσεις της η 19χρονη συγκάτοικός της, επίσης Ολλανδή. Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο, ωστόσο οι διασώστες διαπίστωσαν ότι η 18χρονη είχε ήδη χάσει τη ζωή της.

Όπως αναφέρει το kosnews24.gr, η Αστυνομία έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας. Παράλληλα, έχει διαταχθεί η διενέργεια νεκροψίας-νεκροτομής προκειμένου να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου της νεαρής γυναίκας.