
Μετά από επτά χρόνια γεμάτα τίτλους, μεγάλες στιγμές και ισχυρούς δεσμούς, η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Σακίλ ΜακΚίσικ έφτασε στο τέλος της.
Ο Αμερικανός γκαρντ αποχαιρέτησε νωρίτερα τους «ερυθρόλευκους» με ανάρτησή του στα social media, ενώ λίγο αργότερα τη σκυτάλη πήρε η σύζυγός του, Μπέριλ, η οποία θέλησε να στείλει το δικό της συγκινητικό μήνυμα προς τον σύλλογο και τον κόσμο της ομάδας.
Μέσα από ανάρτησή της, στάθηκε στην αφοσίωση που έδειξε ο ΜακΚίσικ όλα αυτά τα χρόνια φορώντας τα ερυθρόλευκα, τονίζοντας πως έδωσε τα πάντα για τον Ολυμπιακό σε κάθε στιγμή της παρουσίας του στο ΣΕΦ.
Μάλιστα, η ίδια προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, ζητώντας συμβολικά από την ομάδα να αποσύρει τη φανέλα με το νούμερο «77» του συζύγου της, θεωρώντας πως η προσφορά και η αφοσίωσή του αξίζουν μια τέτοια τιμή.
Πιο αναλυτικά, έγραψε:
«7 σεζόν. Μία φανέλα, ένας σύλλογος. Ο Αμερικανός με τα περισσότερα χρόνια στον Ολυμπιακό. Αν το να είσαι πιστός σημαίνει κάτι στον αθλητισμό, αποσύρετε την φανέλα του».
Seven seasons.
One jersey.
One club.
The longest-tenured American in Olympiacos history.
If loyalty still means something in sports…#Retirehisjersey
#77
— Μπεριλ Μακισοπουλου (@berilmckissic) June 25, 2026

#77