Ο ΑΡΗΣ επενδύει στον Ντιαλό Σανουσί

Κίνηση με φόντο το μέλλον από τον Άρη.

Μετά από τους Ντιαντί, Νινγκ και Ματάρ μεταξύ άλλων, οι Θεσσαλονικείς προχωρούν σε ακόμη μία επένδυση με τον Ντιαλό Σανουσί.

Ο 2οχρονος Αφρικανός μέσος ανήκε από το 2024 στη Νόρτσελαντ, έχοντας επτά συμμετοχές με τις μικρές ομάδες και παρουσία στην πρώτη ομάδα αλλά δίχως να αγωνιστεί.

Ο Σανουσί φτάνει αύριο (28/06) στη Θεσσαλονίκη και τη Δευτέρα θα περάσει από ιατρικά/εργομετρικά, ώστε ακολούθως να υπογράψει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας με τον Άρη