
Κίνηση με φόντο το μέλλον από τον Άρη.
Μετά από τους Ντιαντί, Νινγκ και Ματάρ μεταξύ άλλων, οι Θεσσαλονικείς προχωρούν σε ακόμη μία επένδυση με τον Ντιαλό Σανουσί.
Ο 2οχρονος Αφρικανός μέσος ανήκε από το 2024 στη Νόρτσελαντ, έχοντας επτά συμμετοχές με τις μικρές ομάδες και παρουσία στην πρώτη ομάδα αλλά δίχως να αγωνιστεί.
Ο Σανουσί φτάνει αύριο (28/06) στη Θεσσαλονίκη και τη Δευτέρα θα περάσει από ιατρικά/εργομετρικά, ώστε ακολούθως να υπογράψει συμβόλαιο τετραετούς διάρκειας με τον Άρη