
Στη Θεσσαλονίκη για λογαριασμό του Άρη βρίσκεται από το απόγευμα της Κυριακής ο Ντιαλό Σανούσι.
Ο Ιβοριανός μέσος ήρθε μία μέρα νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό -τον περίμεναν αύριο στη Θεσσαλονίκη- έχοντας δώσει τα χέρια με τον Άρη για τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Ο Σανούσι αφήνει την Νόρτσελαντ μετά από μία διετία και αποτελεί μία κίνηση-επένδυση για τους Θεσσαλονικείς. Αύριο (29/06) θα περάσει από εργομετρικά και αμέσως μετά θα ανακοινωθεί από τον Άρη