Super League: Εξασφάλισε αδειοδότηση η Καλαμάτα

Η υπόθεση της αδειοδότησης της Καλαμάτας είχε τελικά θετική κατάληξη, καθώς η ΠΑΕ δικαιώθηκε σε δεύτερο βαθμό και εξασφάλισε οριστικά την άδεια συμμετοχής της για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Παρότι σε πρώτο βαθμό το αρμόδιο όργανο είχε απορρίψει τον φάκελο της «Μαύρης Θύελλας», επιβάλλοντας παράλληλα και χρηματικό πρόστιμο, η μεσσηνιακή ομάδα προσέφυγε στην Επιτροπή Εφέσεων, η οποία έκανε δεκτή την προσφυγή της.

Με επίσημη ανακοίνωσή της, η Καλαμάτα γνωστοποίησε πως το ζήτημα διευθετήθηκε οριστικά, ύστερα από την επανεξέταση του φακέλου αδειοδότησης. Έτσι, η ομάδα μπορεί πλέον να προχωρήσει χωρίς εμπόδια στον σχεδιασμό της επόμενης σεζόν και στην ενίσχυση του ρόστερ της, ενόψει της επιστροφής της στη μεγάλη κατηγορία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ Καλαμάτα εξασφάλισε, όπως αναμενόταν, αδειοδότηση επιπέδου Super League 1 για την αγωνιστική περίοδο 2026-2027, μετά την έφεση που κατέθεσε και εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή Εφέσεων Αδειοδότησης της ΕΠΟ.

Η θετική απόφαση δικαιώνει τις ενέργειες της διοίκησης και επιβεβαιώνει ότι ο σύλλογος πληροί τις προϋποθέσεις αδειοδότησης για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Συνεχίζουμε απρόσκοπτα την υλοποίηση του σχεδιασμού μας για τη νέα σεζόν, με μοναδικό γνώμονα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη Μαύρη Θύελλα και τον κόσμο της».