
Ο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό και παρουσιάστηκε επίσημα το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06), με αρκετούς φίλους των «πρασίνων» να δίνουν το παρών στο γήπεδο για να τον υποδεχθούν.
Μόλις ο Σέρβος τεχνικός έκανε την εμφάνισή του στο T-Center, γνώρισε την αποθέωση από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, οι οποίοι τον αγκάλιασαν και άναψαν καπνογόνα, δημιουργώντας εντυπωσιακή ατμόσφαιρα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ΟΜΑΔΑ (@omadatanea)