
Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας με τον Γιώργο Ντόσκα, τον προπονητή της ομάδας πόλο Γυναικών.
Ο Έλληνας τεχνικός έχει αφήσει ήδη έντονο το αποτύπωμά του στον σύλλογο, έχοντας αναλάβει καθήκοντα σε διαφορετικά τμήματα μέσα στον οργανισμό και οδηγώντας την ομάδα σε σημαντικές επιτυχίες.
Τη σεζόν 2025/26, ο Ολυμπιακός πανηγύρισε την κατάκτηση του Σούπερ Καπ, του Κυπέλλου και του πρωταθλήματος Ελλάδας, ενώ ξεχώρισε και στην Ευρώπη με πορεία μέχρι το Final Four του Champions League Πόλο Γυναικών.
Η κορυφαία στιγμή ήρθε με την κατάκτηση ευρωπαϊκού τίτλου, επιβεβαιώνοντας την αγωνιστική σταθερότητα και την ανταγωνιστικότητα της ομάδας σε κορυφαίο επίπεδο.
Με την ανανέωση της συνεργασίας, οι «ερυθρόλευκες» συνεχίζουν με στόχο τη διατήρηση της κυριαρχίας τους εντός συνόρων και τη συνέχιση των επιτυχιών στην ευρωπαϊκή σκηνή.
Η ανακοίνωση
«Συνεχίζει στον Ολυμπιακό ο Γιώργος Ντόσκας!
Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Γιώργο Ντόσκα. Ο Ελληνας προπονητής υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και παραμένει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας πόλο Γυναικών του συλλόγου.»
Η δήλωση του Γιώργου Ντόσκα: «Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, κ. Μιχάλη Κουντούρη, για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου και στον τρόπο δουλειάς μου.
Είναι τεράστια τιμή το ότι θα συνεχίσω να εκπροσωπώ την ομάδα μας και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olympiacos Piraeus (@olympiacossfp)