
Σε μια ιδιαίτερα αυστηρή απόφαση προχώρησαν οι ποδοσφαιρικές αρχές του Βελγίου, επιβάλλοντας τη διεξαγωγή των αναμετρήσεων ανάμεσα στη Σταντάρ Λιέγης και τη Σαρλερουά χωρίς την παρουσία φιλάθλων για τη σεζόν 2026/27.
Η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της Belgian Pro League ήρθε ως συνέπεια των σοβαρών επεισοδίων που σημειώθηκαν στο τελευταίο μεταξύ τους παιχνίδι, το οποίο χαρακτηρίστηκε από ένταση τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου.
Chaos in Liege last night, as Standard Liege lads captured a Charleroi flag from the players after the match
pic.twitter.com/T23AyBMcbM
— 𝐂𝐚𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐔𝐥𝐭𝐫𝐚 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥 (@thecasualultra) May 24, 2026
Σύμφωνα με τα βελγικά μέσα, τα γεγονότα στο πρόσφατο «Choc Wallon» ξεπέρασαν κάθε όριο, με συμπλοκές μεταξύ οπαδών και εισβολές στον αγωνιστικό χώρο, οδηγώντας τις αρχές στην επιβολή δραστικών μέτρων.
Με βάση την απόφαση, τα δύο επόμενα ντέρμπι της σεζόν θα διεξαχθούν σε άδειες εξέδρες, ενώ για τη μεθεπόμενη χρονιά προβλέπεται ακόμη πιο αυστηρό πλαίσιο, με περιορισμό παρουσίας μόνο στους γηπεδούχους φιλάθλους και πλήρη απαγόρευση μετακίνησης οπαδών.
Η βελγική λίγκα υπογράμμισε ότι στόχος είναι η αποκατάσταση της τάξης και η αποφυγή επανάληψης φαινομένων που αμαυρώνουν την εικόνα του πρωταθλήματος, ειδικά σε αγώνες υψηλής έντασης και παραδοσιακής αντιπαλότητας.
Not only chaos on the pitch at Liege last night, but also on the stands as Charleroi hooligans attacked Standard Liege fans after the match. pic.twitter.com/KUiBa7Mua7
— 𝐂𝐚𝐬𝐮𝐚𝐥 𝐔𝐥𝐭𝐫𝐚 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥 (@thecasualultra) May 24, 2026
Chaos in Liege last night, as Standard Liege lads captured a Charleroi flag from the players after the match