Ιστορική απόφαση στο Βέλγιο: Χωρίς κόσμο τα ντέρμπι Σταντάρ Λιέγης – Σαρλερουά μετά τα σοβαρά επεισόδια (vids)

Σε μια ιδιαίτερα αυστηρή απόφαση προχώρησαν οι ποδοσφαιρικές αρχές του Βελγίου, επιβάλλοντας τη διεξαγωγή των αναμετρήσεων ανάμεσα στη Σταντάρ Λιέγης και τη Σαρλερουά χωρίς την παρουσία φιλάθλων για τη σεζόν 2026/27.

Η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της Belgian Pro League ήρθε ως συνέπεια των σοβαρών επεισοδίων που σημειώθηκαν στο τελευταίο μεταξύ τους παιχνίδι, το οποίο χαρακτηρίστηκε από ένταση τόσο εντός όσο και εκτός αγωνιστικού χώρου.

Σύμφωνα με τα βελγικά μέσα, τα γεγονότα στο πρόσφατο «Choc Wallon» ξεπέρασαν κάθε όριο, με συμπλοκές μεταξύ οπαδών και εισβολές στον αγωνιστικό χώρο, οδηγώντας τις αρχές στην επιβολή δραστικών μέτρων.

Με βάση την απόφαση, τα δύο επόμενα ντέρμπι της σεζόν θα διεξαχθούν σε άδειες εξέδρες, ενώ για τη μεθεπόμενη χρονιά προβλέπεται ακόμη πιο αυστηρό πλαίσιο, με περιορισμό παρουσίας μόνο στους γηπεδούχους φιλάθλους και πλήρη απαγόρευση μετακίνησης οπαδών.

Η βελγική λίγκα υπογράμμισε ότι στόχος είναι η αποκατάσταση της τάξης και η αποφυγή επανάληψης φαινομένων που αμαυρώνουν την εικόνα του πρωταθλήματος, ειδικά σε αγώνες υψηλής έντασης και παραδοσιακής αντιπαλότητας.