Μπέριλ ΜακΚίσικ: «Επτά σεζόν, ένας σύλλογος, αποσύρετε την φανέλα του Σακίλ»

Μετά από επτά χρόνια γεμάτα τίτλους, μεγάλες στιγμές και ισχυρούς δεσμούς, η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Σακίλ ΜακΚίσικ έφτασε στο τέλος της.

Ο Αμερικανός γκαρντ αποχαιρέτησε νωρίτερα τους «ερυθρόλευκους» με ανάρτησή του στα social media, ενώ λίγο αργότερα τη σκυτάλη πήρε η σύζυγός του, Μπέριλ, η οποία θέλησε να στείλει το δικό της συγκινητικό μήνυμα προς τον σύλλογο και τον κόσμο της ομάδας.

Μέσα από ανάρτησή της, στάθηκε στην αφοσίωση που έδειξε ο ΜακΚίσικ όλα αυτά τα χρόνια φορώντας τα ερυθρόλευκα, τονίζοντας πως έδωσε τα πάντα για τον Ολυμπιακό σε κάθε στιγμή της παρουσίας του στο ΣΕΦ.

Μάλιστα, η ίδια προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, ζητώντας συμβολικά από την ομάδα να αποσύρει τη φανέλα με το νούμερο «77» του συζύγου της, θεωρώντας πως η προσφορά και η αφοσίωσή του αξίζουν μια τέτοια τιμή.

Πιο αναλυτικά, έγραψε:

«7 σεζόν. Μία φανέλα, ένας σύλλογος. Ο Αμερικανός με τα περισσότερα χρόνια στον Ολυμπιακό. Αν το να είσαι πιστός σημαίνει κάτι στον αθλητισμό, αποσύρετε την φανέλα του».