Παρελθόν από τον Ολυμπιακό ο Κώστας Αντετοκούνμπο

Η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Κώστα Αντετοκούνμπο έφτασε στο τέλος της, όπως ανακοίνωσε επίσημα η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ.

Πλέον, ο παίκτης είναι ελεύθερος και μπορεί να υπογράψει σε όποια ομάδα επιθυμεί, με τον Άρη να έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον.