
Η συνεργασία του Ολυμπιακού με τον Κώστα Αντετοκούνμπο έφτασε στο τέλος της, όπως ανακοίνωσε επίσημα η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ.
Πλέον, ο παίκτης είναι ελεύθερος και μπορεί να υπογράψει σε όποια ομάδα επιθυμεί, με τον Άρη να έχει εκφράσει έντονο ενδιαφέρον.
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον @Kostas_ante13 και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.
https://t.co/Klyxlyn0uG#OlympiacosBC #WeAreOlympiacos #TogetherWeFight pic.twitter.com/TYVIC9sw54
— Olympiacos B.C. (@Olympiacos_BC) June 27, 2026