«Γέφυρα ζωής» για νεογέννητο βρέφος – Μεταφέρθηκε από το Κλειδί Ημαθίας στο «Ιπποκράτειο» σε μόλις 17 λεπτά

«Γέφυρα ζωής» στήθηκε από την Ελληνική Αστυνομία το μεσημέρι της Τρίτης (23/6) για τη μεταφορά ενός νεογέννητου βρέφους μόλις μιας ημέρας από την Καστοριά στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» στη Θεσσαλονίκη.

Δικυκλιστές της Ελληνικής Αστυνομίας ανέλαβαν τη συνοδεία του ασθενοφόρου από την περιοχή του Κλειδιού Ημαθίας στις 14:30 φτάνοντας στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο στις 14:47 δηλαδή σε μόλις 17 λεπτά. Το βρέφος έφτασε με ασφάλεια στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο και παραδόθηκε στο ιατρικό προσωπικό που είχε τεθεί σε επιφυλακή.

Το νεογνό, που είναι σύμφωνα με πληροφορίες αγόρι, νοσηλεύεται διασωληνωμένο στη ΜΕΘ.