Ο Ολυμπιακός αποχαιρέτησε τον Αλέξανδρο Πασχαλάκη

Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, με την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ να ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας των δύο πλευρών. Ο έμπειρος τερματοφύλακας αποχωρεί από την ομάδα του Πειραιά, ολοκληρώνοντας τη θητεία του στον σύλλογο.

Ο Ολυμπιακός, μέσα από ανάρτηση στα social media, ευχαρίστησε τον 36χρονο γκολκίπερ για την προσφορά και τη συμβολή του κατά την παρουσία του στην ομάδα, αποχαιρετώντας τον δημόσια.