Ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, με την «ερυθρόλευκη» ΠΑΕ να ανακοινώνει το τέλος της συνεργασίας των δύο πλευρών. Ο έμπειρος τερματοφύλακας αποχωρεί από την ομάδα του Πειραιά, ολοκληρώνοντας τη θητεία του στον σύλλογο.
Ο Ολυμπιακός, μέσα από ανάρτηση στα social media, ευχαρίστησε τον 36χρονο γκολκίπερ για την προσφορά και τη συμβολή του κατά την παρουσία του στην ομάδα, αποχαιρετώντας τον δημόσια.
Αλέξανδρε σε ευχαριστούμε για όλα! / Thank you for everything Alexandros!
#Olympiacos #ThankYou #Paschalakis pic.twitter.com/PvExHoRIvj
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) June 26, 2026


